Minggu, 01 September 2013

ILMU NUSANTARA DAN PAWANG BUNIAN

  Ilmu Panglima Nusantara 

Salam Nusantara ,disini hamba ingin kongsikan ilmu Panglima dan Pawang Bunian dimana ilmu ini ditunkan oleh Syeikh Qasir kepada susur galur keluarga Arwah Datuk Hamba yang dikenali Tok Wan Serunai disekitar Kedah , kg Kunluang. Ijazah ini terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat dan berkelayakkan . Ijazah ini amat mudah cuma perlu beberapa pengisian dan amalan sebelum digunakan. Keistimewaan Ijazah ini dimana anda akan dilihat seperti Panglima , apabila berubat anda dilihat seperti Pawang diRaja , mungkin agak pelik dan kelakar tetapi itulah hakikatnya .
Selepas pengisian ijazah ini dilakukan anda akan mendapat gerakk silat semula jadi, dimana anda mammpu bersilat dgn sendirinya ketika darurat mahupun ketika bermain "GERAK". Ilmu petempuran yang sangat hebat dimana kekuatan anda melebihi jangkaan anda sendiri, anda semakin berani semakin berkeyakinan serta berpotensi . Jika muusuh melihat tuan secara automatik wajah anda menjadi gerun sehingga dengan ucapan dalam hati sahaja musuh menjadi takut dan seriau. Disamping itu jika anda menuntut ilmu persilatan maka ia akan menjadi mudah kerna anda telah memiliki Ijazah ini sehingga membolehkan anda belajar dgn cepat dan pantas .

 
 
Ini adalah ilmu Pawang Raja Bunian dimana anda mampu mengubat pesakit yg terkene ilmu sihir . Anda juga mampu merawat menggunakan terawangan tetapi hal ini perlulah diperhalusi sehingga Berjaya. Selain dari itu juga anda mampu menghasilkan minyak pengasih dan minyak pernggerun, maka tidak hairanlah anda sering didatangi puteri , Panglima dan nenek kebayan dalam keadaan sedar dan mimpi.
 
 
 
Selepas penerimaan ijazah ini juga anda akan didampingi seekor Harimau Putih Jadian untuk membantu anda dalam petempuran dan perubatan disamping itu juga sesiapa sahaja merenung anda dengan niat tidak baik orang itu akan menjadi takut kerna diwajah anda kelihatan seperti seekor harimau .Kepada meraka yang Berjaya dijazahkan , anda akan mendapat beberapa kelebihan iinsyaallah jika diizinkannya : antaranya adalah
 
  • Memiliki renungan pengasih dan renungan menakutkan dengan niat
  • Gerak silat dan tari yang unik sehingga orang tidak mampu membaca langkah serta serangan anda
  • Mampu memagar diri , rumah dan premis dengan mudah dan mampu mengesan harta Karun yang tersembunyi
  • Mempunyai kekuatan luar biasa dimana semasa bertempur , pukulan anda menjadi pembisa dan penderas serta mampu memampan ilmu gerak jika seseorang itu menggunakan ilmu batin
  • Mampu kealam sebelah dgn mudah tetapi perlukan amalan zikir yang kuat dan teknik yang betul .  
  • Mampu menzahirkan barang yg ghaib , perlukan niat yang bersih , zikir yang kuat serta teknik yang betul .

3 komentar:

  1. Balasan
    1. ,KISAH NYATA ,
      Aslamu alaikum wr wb..Allahu Akbar, Allahu akbar, Allahu akbar
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini,
      sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga dan mencapai kesuksesan yang luar biasa,
      mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki, namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang,
      hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yng saya punya,
      akhirnya saya menaggung utang ke pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 800 juta ,
      saya stress dan hamper bunuh diri anak saya 2 orng masih sekolah di smp dan sma,
      istri saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anakanaknya ditengah tagihan utang yg menumpuk,
      demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue,
      ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya,
      Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan KI WONGSO hidupnya kembali sukses,
      awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir dan melihat langsung hasilnya,
      saya akhirnya bergabung dan menghubungi KI WONGSO di No +62852-9958-5055.
      Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya,
      akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha,
      kini saya kembali sukses terimaksih KI WONGSO saya tidak akan melupakan jasa AKI. JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT,
      YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH, SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB KI WONGSO DI +62852-9958-5055. (TANPA TUMBAL/AMAN).

      Hapus